18 Ekim 2024 Cuma

Yarın

Can yanımda kulaklıkla dizi izliyor. Ben telefonumda oyun oynuyorum. İçeriden çocukların sesi geliyor. Annem az önce evine gitti. Birlikte hamsi ve salata yedik. Evimi izleyip dinliyorum. Fırtına öncesi sessizlik mi yoksa kocaman bir oh mu çekilecek yarın belli olacak. Aslında belli, ama benim için şu an Schrödinger'in kedisi gibi. Hem var hem yok, hem müjde hem kara haber, hem ak hem kara... Bu cehaletin huzurunu yaşıyorum. Zira tam şu an kendi kendimi yıpratmak çok manasız. Yarın... Yarın...

10 yorum:

  1. Yeni tema; sağlıklı günlerde, yıllarda huzurla- mutlulukla sevdiklerinle bir-likte kullanılsın, paylaşımı ve paylaşanı çok olsun sevgili Handan.
    Yeni ad değişimi eskisinden çok daha iyi olmuş. Ama doğrusu zemin rengi biraz şaşırttı beni. Handan ve siyah... Çok renkli bir dünyada kara da olacak elbette. Ama yazıyla renkler bütünleşince acaba olumsuz giden bir şeyler mi var diye düşünmekten kendimi alamadım.
    Umarım yarın yeni bir günle her şey gün ışığı ile aydınlanır.
    Sevgi ve umutla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu yeni tema değil, benim diğer bloğum Makbule Hanım. Ayın karanlık yüzü :) Bir ilk bloğumdu Bir-İkim de ikincisi .

      Sil
    2. Yanılmakta haksız mıyım Handan? 2024 Yılında bu blogda sadece iki paylaşımın var. Geçenlerde bloğuna uğradığımda 3 bloğun olduğunu hayretle fark etmiştim. Biri kullanılmıyordu. Diğerine (Bu blog ) hemen izleyici olmuştum. Sondan bir önceki izleyici olarak görülüyorum.
      Umarım bugün her şey güzel başlamıştır.
      Sağlıkla, mutlulukla.

      Sil
    3. Objektif diye bloğum var, instagramdan önce fotoğraf şiir yüklerdim. Bir de Bir Varmış Bir Yokmuş var. Yazdığım hikâyeleri topladığım bloğum :)

      Sil
  2. Yine paraleliz Handan.. Bugün benim için de bir yolayrımı. Heyecandan uyuyamadım, ikimiz için de hakkımızda en hayırlısı olsun canım…

    YanıtlaSil
  3. Inşallah güzel olmuştur ertesi gün. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmadı pek ama bulacağız bir çözüm Hülya.

      Sil
  4. Handaaaaan? Nasıldı bugün? Umarım iyi haberdir...

    YanıtlaSil