20 Ekim 2021 Çarşamba

-

Ünvanlarımı bir bir azaltıp sadece insan olmaya ulaşmaya çalışıyorum.

6 yorum:

  1. Öyle güzel bir insansın ki ❤️
    Birkaç yıl önce Instagram'ın Hakkımda kısmında "A wife, a mother, a sister, a teacher..." gibi bi'şey yazıyordu sonra fark ettim ki ben sadece "BEN" olmak istiyorum. (Buraya yorum yazınca mahremiyetini ihlâl edip yanlış bir şey yapıyormuş gibi hissediyorum. Eğer öyleyse okuduktan sonra silebilirsin Handan❤️)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıyrılıp sadece insan olabilelim Rüya, kendimiz olalım o kadar.

      Hayır,öyle düşünsem yoruma kapatırdım yazıları :) Tek sorun niyeyse yorum yazılınca mailime düşmüyor, buraya uğrarsam görüyorum yazılanları.

      Sil
    2. Ünvan dediğimiz nedir ki zaten. Kendini kandırma karşındaki seni ne görüyorsa osun aslında. Hülya

      Sil
    3. Ya da ben kendimi ne görüyorsam oyum Hülya :)

      Sil